باتری NSI GLOBAL

 

یو پی اس چیست؟

 

UPS مخفف کلمات Uninterruptible power supply ، به معنای منابع تغذیه بدون وقفه یا بدون قطعی می باشد.

 

وظیفه اصلی یوپی اس ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز مصرف کننده های الکتریکی و برقی می باشد، این سیستم در مصیر برق شهر و دستگاه های مصرف کننده قرار میگیرد، و علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه برق شهری به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد .

 

همچنین یوپی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری مخصوص، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده ها را در زمان قطع برق شهر تامین می نماید.

درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید و همچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید .

 

شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید.

 

یو پی اس در واقع کامل ترین و بی نقص ترین محافظ برق می باشد که می تواند سیستم ها و تجهیزات شما را در مقابل آسیب های شبکه برقی حفظ نماید.

 

زمانی یو پی اس ها به عنوان یک سیستم گران و لوکس ارزیابی می شدند اما امروزه با توجه به گران قیمت بودن تجهیزات از نظر سخت افزاری و یا اطلاعات و داده ها ، هزینه تهیه و تامین یک دستگاه یو پی اس کاملا ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

 

کاتالوگ